Co říká Lucie Vašíčková z Basic
Když jsem zvažovala účast na semináři, byla jsem marketingem nepolíbená. Měla jsem sice hrubou představu o tom, co všechno marketing zahrnuje, ale s čím začít, jak nastavit pravidelný plán a čemu se naopak vyhnout, to jsem nevěděla.
Váhala jsem, jestli mám v této velmi napjaté a hektické době věnovat 2 dny něčemu, co pak třeba ani nebudu mít čas aplikovat. Říkala jsem si, jestli budeme jako škola mít dost peněz na pořádnou propagaci. Danča Kudová skvěle zvládla všechny mé námitky a tak jsem na seminář šla.
Informace, které jsem se dozvěděla, byly úžasně jednoduché, snadno použitelné a hlavně z praxe. Pavel Ranc je excelentní odborník, dokázal nám na všechno dát příklady a vysvětlit, co se stane, když toto budeme dělat jinak nebo dělat nebudeme.
Po semináři jsem měla sepsaných asi 40 úkolů k vytvoření kompletního marketingového plánu. Většina z nich nestojí nic, takže i jako neziskovka se do propagace můžeme pustit. Nejvíc jsem ráda za to, že nemusím sama zjišťovat, co a jestli bude fungovat. Mám dané úkoly, které když splníme, budou o nás vědět všichni naši cíloví zákazníci.
Moc děkuji, že děláte tak skvělou práci!
Lucie Vašíčková
manažerka školy Basic v Brně