Životopis

Pavel Ranc je jedním z trenérů a koučů v oblasti řízení lidí a organizace firem ve společnosti Business Success spol. s r.o. Během své desetileté praxe se podílel na více než 120 optimalizačních projektech ve firmách, jejichž majitelé se rozhodli zefektivnit fungování a více využít nasazení svých zaměstnanců.

Pavel RancDo Business Success jsem se dostal jako klient. Vždycky jsem měl rád, když věci v životě fungovaly, dávalo mi to jistotu, že člověk může být příčinou dění, může ovlivnit svůj život. Už od mládí jsem se zajímal o techniku, dokonce i vzděláním jsem technik. Technika mi dávala nadhled, ve světě jedniček a nul, exaktních údajů a možností vzít cokoli fyzicky do rukou, fungovalo všechno, co jsem se ve škole naučil. Bohužel, na ostatní otázky života škola odpověď neměla, a já cítil úzkost.
Evidentně jsem neměl informace o tom, jak žít dobrý život, jak být úspěšný ve vztazích s lidmi, jak poznat sám sebe a pomáhat druhým. Na tohle technické vzdělání nestačilo, ale vnímal jsem, že lidé vzdělaní v humanitních oborech tápou rovněž. Měli diplomy, ale ne vyrovnaný, naplněný život. Hledal jsem informace, které fungují a pomohou mi realizovat mé ambice. Našel jsem část odpovědí v tom, co přednášeli lidé v Business Success na jednom semináři, a věděl jsem, že tohle je nový začátek, obrovská příležitost nejen pro mne, ale pro všechny lidi, kteří chtějí zkvalitnit svůj život a zlepšit své schopnosti, aby se mohli úspěšně věnovat tomu, co je naplňuje.“

Pavel začal pracovat v Business Success jako obchodník, po 3 letech začal konzultovat se svými klienty v oblastech organizace procesů a v roce 2008 začal vést manažerské semináře o organizaci práce. Velmi brzy dosáhl standardní kvality dodávaných služeb a vysokého procenta spokojenosti účastníků jeho seminářů. Nastavenou laťku drží dodnes, kdy zajišťuje standardně několik typů seminářů a konzultačních projektů.

„Zjistil jsem, že ne vždy se mi podaří předat všechny potřebné informace svým klientům ještě před zahájením spolupráce v konzultačních projektech. Také jsem si uvědomil, že bez základních informací, které by společně sdíleli blízcí spolupracovníci majitelů firem, se daleko nedostaneme. Začal jsem psát publikace, které měly inspirovat konkrétní klienty, ale když jsme je dali k dispozici dalším klientům, tak na ně byly dobré ohlasy, chtěli je dostávat také. Řešením bylo začít tyto články publikovat v časopisech. Vím, že je to jako kapka v moři, ale jakýkoli způsob, kterým se dostanou funkční informace k lidem, a ti je pak mohou použít, je vhodný.“

Pavel RancPavel Ranc dnes vede plzeňskou pobočku Business Success, oddělení konzultačních projektů, vede semináře, konzultuje a koučuje klienty v oblasti organizace a řízení týmů. Setkat se s ním můžete na seminářích Schopnosti vůdce, Motivační seminář pro vedoucí pracovníky a Jak získat čas?

Je jedním z lidí, kteří připravují společnost Business Success a její klienty na budoucnost, která vychází z požadavků trhu. Budoucí spolupráce s firmami se překlopí do podoby dlouhodobých projektů, kdy bude klientům po celou dobu k dispozici osobní kouč, jenž bude koordinovat vzdělávání pracovníků firmy, následnou aplikaci informací a zavádění systémových organizačních opatření přímo u klienta. Jednoduše, firmy získají svého „osobního strážce“, pokud bychom to měli přirovnat k postavě ze stejnojmenného filmu, kterou ztvárnil herec Kevin Costner.

„Věřím v člověka a jeho neomezené schopnosti. Každý může zlepšit sám sebe, a tím přispět k tomu, že ostatní lidé vedle něj také budou žít lepší život. A každý člověk, který to nedělá, jako by opustil zraněné kamarády v bitvě. Ne všechno můžeme změnit, ale to, co změnit můžeme, to bychom změnit měli, nejen kvůli našim dětem a budoucím generacím, dlužíme to hlavně sami sobě.“